h1#title{display: none;} h2#title span {display: none;} div.header{display: none;} li.nav_element{list-style-type: none;} li.nav_element{display: none;} /* Design by CSS Tasarim Merkezi http://www.css-tasarimm.tr.gg */ * { margin: 0; padding: 0; } body { margin: 0px; background: #002F43 url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg01.jpg) repeat-x; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #B9B9B9; } h1, h2, h3 { margin-bottom: 1.5em; } h1 { font-size: 2em; } h2 { font-size: 1.4em; } h3 { font-size: 1em; } p, ul, ol { margin-bottom: 1.5em; line-height: 180%; } ul, ol { margin-left: 3em; } blockquote { margin-left: 3em; margin-right: 3em; } a { color: #8AC800; } a:hover { text-decoration: none; } strong { color: #D7D7D7; } img.left { float: left; margin: 5px 25px 0px 0px; } img.right { float: right; margin: 5px 0px 0px 25px; } /* Background */ #bg1 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg02.jpg) no-repeat center top; } #bg2 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg03.jpg) no-repeat center top; } #bg3 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg04.jpg) repeat-y center top; } #bg4 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg05.jpg) no-repeat center top; } #bg5 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg06.jpg) no-repeat center bottom; } /* Header */ #header { width: 900px; height: 145px; margin: 0px auto; text-transform: lowercase; color: #FFFFFF; } #header h1 { float: left; margin: 0px; padding: 70px 0px 0px 25px; font-size: 40px; } #header h1 sup { font-weight: normal; } #header h2 { float: right; margin: 0px; padding: 95px 25px 0px 0px; font-size: 14px; } #header a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } /* Header2 */ #header2 { width: 900px; height: 88px; margin: 0px auto; } /* Menu */ #menu { float: left; } #menu ul { margin: 0px; padding: 34px 0px 0px 0px; list-style: none; text-transform: lowercase; } #menu li { float: left; } #menu a { padding-left: 50px; text-decoration: none; font-size: 16px; font-weight: bold; color: #FFFFFF; } /* Search */ #search { float: right; } #search form { margin: 0px; padding: 35px 80px 0px 0px; } #search fieldset { margin: 0px; padding: 0px; border: none; } #search input.text { width: 160px; background: none; border: none; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; color: #AEC38B; } #search input.button { display: none; } /* Page */ #page { width: 846px; margin: 0px auto; padding: 40px 0px 0px 0px; } /* Content */ #content { float: left; width: 583px; } .post { } .post .title { height: 49px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img02.gif) no-repeat; } .post .title h2 { float: left; padding: 12px 0px 0px 24px; font-size: 24px; text-transform: lowercase; } .post .title h2 a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } .post .title h2 a:hover { color: #8AC800; } .post .title p { float: right; padding: 12px 24px 0px 0px; font-size: 15px; font-weight: bold; color: #343434; } .post .entry { padding: 30px 23px 0px 23px; } .post .meta { height: 70px; clear: left; margin: 0px 23px; padding: 15px 0px 0px 0px; border-top: 1px solid #262626; } .post .meta .credit { float: left; } .post .meta .links { float: right; } .post .meta .links .more { padding-left: 17px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img05.gif) no-repeat left center; } .post .meta .links .comments { padding-left: 19px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img04.gif) no-repeat left center; } /* Sidebar */ #sidebar { float: right; width: 236px; } #sidebar ul { margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; } #sidebar li { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img03.gif) no-repeat; padding: 0px 23px 20px 23px; } #sidebar li ul { } #sidebar li li { padding: 8px 0px; background: none; border-bottom: 1px solid #262626; } #sidebar h2 { margin: 0px; padding: 16px 0px 30px 0px; text-transform: lowercase; font-size: 14px; color: #FFFFFF; } /* Footer */ #footer { } #footer p { margin: 0px; padding: 20px 0px; text-align: center; text-transform: lowercase; color: #566D77; } #footer a { color: #8097A1; } //-->

www.serkann65.tr.gg

Breed


Breed bundan daha kötü bir zamanda çıkamazdı herhalde. UT2004, BF Vietnam, Far Cry'la aynı ay içinde satışa çıkmış olması oyun için çok büyük bir dezavantaj. Yıllar süren geliştirme safhası ve üst üste gelen gecikmelerin ardından pek kimsenin umudu da kalmamıştı aslında. Yine de Breed'de bazı iyi şeyler var, fakat bu iyiler oyuncuların umduklarına nazaran güdük kalıyor. Bu oyun birkaç sene önce çıkmış olsaydı gerçekten bir farklılığı olurdu, fakat Far Cry gibi bir oyunu gördükten sonra Breed'i oynamak son model bir arabadan inip, Toros'lara binmek kadar fark ediyor. Peki, oyun hakkında düzgün bir şey yok mu? Var: oyun piyade, taşıt ve hava savaşları (Freespace gibi) unsurlarını her yerinde barındırıyor ve bu işi iyi götürüyor.

Oyuncu kendini genetik olarak değiştirilmiş bir uzay askeri olarak buluyor. Bu askerler uzayda aylak aylak dolaşırlarken Breed adlı bir grup saldırgan uzaylı (Covenantla alakası yok) güzel gezegenimizi işgale girişiyorlar. Doğal olarak da cesur askerlerimiz bir şey avlayamadan dünyaya geri dönüyorlar ve işgalci uzaylılara karşı direnişe yardıma geliyorlar. Sizin görevinizse bir grup askerle Breed binalarını ve ordularını zayıflatmak, fabrikalarını sabote etmek ve bunun gibi şeyler oluyor.

Tüm bu savaşların iyi tarafı gerçekten de çok "yüklü" geçmeleri. Haritalar oldukça büyük ve kolay yönetilen araçları kullanarak zarar verebileceğiniz çevre nesnelerinin varlığı oyuna hem eğlence hem de hareket özgürlüğü tanıyor. Oyundaki karakterler sınıflandırılmış olduğundan heavy gunner, medic, sniper, engineer ya da standard soldier olarak görev yapabiliyorsunuz. Arabirim kullanması kolay olarak dizayn edildiğinden emir vermeniz de kolaylaşmış. Takımın AI'si (yapay zekası) genel olarak savaşlarda işe yarıyor (düşmana ateş edebiliyorlar!) en azından düz bir çizgi boyunca yürümekten başka şeyler yapıyorlar.

Biz iyi taraflara devam edelim, ciddi çarpışmalar, tanklar ve büyük haritalardan ziyade en çok hoşuma şey uçuşlu kısımlardı. Hava savaşları gerçekten eski uzay savaşlarına benziyor. Güdümlü füzelerinizle ya da mini gun'ınızla düşmanlarınıza ateş etmek ve bulutların üzerinde seyretmek oldukça eğlenceli. Bir şey daha var, bulutların altındaki düşman uzay gemisine saldırabilmek için görevinizi uzayda başlatabiliyorsunuz. Böylece uzay geminizle atmosferden geçmeniz mümkün. Bunu daha önce herhangi bir oyunda görmediğimi belirteyim.

Ne yazık ki bu kadar güzellik, aptalca dizayn hataları ve bug'lar tarafından rezil ediliyor. Ve garip olan aslen Fps olan bir oyunun daha çok bir uçuş simülasyonuna benzemesi. Karaya indiğinizde �yani fps iken � Covenant'a benzeyen uzaylılar, çizgi film karakterlerine benzeyen uzay askerleri, kokpite geçtiğinizde çok daha iyi görünüyor. Müzik, hoparlörlerinizi kapatmanıza sebep olacak kadar kötü ve gerçekten de ekranda gelişen olaylarla uyumsuz. Ucuz metal şarkılarının demolarını andıran iğrenç müzikleri var. Kendinize acımıyorsanız bari etrafınızdakilere acıyın ve bu dehşeti kulaklıklarınızla dinleyin.

Savaşların büyüklüğü ve taşıtların kullanımı eğlenceli olabilir, fakat AI hataları, aptalca dizaynlar, iğrenç müzik ve önceden hazırlanmış animasyonlar oyun hakkında yazının başında belirttiğim düşüncelerimi pek değiştirmedi. Orijinal olmayan hikayesi ile bu oyunu kaç kişinin gerçekten oynayacağını merak ediyorum. Özellikle multiplayer olarak UT2004 varken kim bununla uğraşır? Yamalar belki kısmen oyunu düzeltecektir fakat bu kalabalık piyasada böyle oyunlara 2. şans verilemiyor maalesef.
Bugün 14 ziyaretçi (28 klik) kişi burdaydı!
Hit Kazan

http://KENDİ
(c) 2008 www.serkann65.tr.gg
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol